Thursday, October 6, 2016

Opleiding Strategie Proses

Businessballs het 'n vennootskap met Accipio om GRATIS oudiovisuele interaktiewe eLearning modules in lyn met internasionaal erkende kwalifikasies (ILM of CMI) aan te bied. Bereik leerpunte vir elke leierskap en bestuur emodule, en kry 'n vlak 3-toekenning, sertifikaat of diploma wanneer jy met die toekenning liggaam (via Accipio) geregistreer het, verseker genoeg leerpunte en verby die opdragte. Akkreditasie fooie aansoek doen. Klik hier vir toegang tot die eLeadership Akademie. projekbestuur projekbestuur, gereedskap, proses, planne en projekbeplanning wenke Hier is die reëls, prosesse en gereedskap vir projekbeplanning en projekbestuur. Groot of komplekse projekte in groot organisasies vereis dikwels 'n soort van uitvoerende borgskap of leierskap. Dit word algemeen genoem projek borgskap (sien die aparte artikel oor projek borgskap). Terwyl projekbestuur vaardighede is natuurlik belangrik vir projekbestuurders, interessant die metodes en instrumente wat bestuurders gebruik projekteer kan nuttig wees vir almal. 'N taak hoef nie noodwendig 'n projek ten einde genoem word vir projekbestuur metodes om baie nuttig in die beplanning en implementering wees. Selfs die kleinste taak kan baat vind by die gebruik van 'n goed-gekose projek bestuur tegniek of instrument, veral in die beplanning stadium. Enige taak wat 'n voorbereiding vereis om 'n suksesvolle uitkoms te bereik, sal waarskynlik beter met behulp van 'n paar projekbestuur metodes iewers in die proses gedoen word. Projekbestuur metodes kan help in die beplanning en bestuur van alle vorme van take, veral komplekse aktiwiteite. Projekbestuur is hoofsaaklik verband hou met die beplanning en bestuur van verandering in 'n organisasie nie, maar 'n projek kan ook iets wat niks met besigheid wees - selfs 'n plaaslike situasie, soos die verskuiwing huis, of die beplanning van 'n troue. Projekbestuur metodes en gereedskap kan dus nuttig wees veel meer algemeen as wat mense dink. Projekbestuurstegnieke en projekbeplanning gereedskap is nuttig vir enige take waarin verskillende uitkomste is moontlik - waar risiko's van probleme en mislukkings bestaan ​​- en dit vereis beplanning en assessering van opsies, en die organisering van aktiwiteite en hulpbronne om 'n suksesvolle resultaat te lewer. Projekte kan verskeie vorms en groottes, van die klein en maklik om baie groot en hoogs komplekse. In organisasies en besighede, kan projekbestuur bekommerd te wees met enigiets, veral die bekendstelling of die verandering van dinge, in 'n gebied of funksie, byvoorbeeld: mense, personeel en bestuur produkte en dienste materiaal, vervaardiging en produksie IT en kommunikasie plant, voertuie, toerusting stoor , verspreiding, logistiek geboue en persele finansies, administrasie, verkryging en afstoting aankoop verkope, verkoop, ontwikkeling bemarking menslike hulpbronne en opleiding kliëntediens en verhoudings gehalte, gesondheid en veiligheid, reg en professionele tegniese, wetenskaplike, navorsing en ontwikkeling van nuwe sake-ontwikkeling en enigiets anders wat die beplanning en bestuur binne organisasies nodig het. Suksesvolle projekbestuur, vir projekte groot of klein, is geneig om die proses hieronder uiteengesit volg. Dieselfde beginsels, selektief en toepaslik gebruik, ook van toepassing op kleiner take. Projekbestuurstegnieke is nie net vir projekbestuurders - hulle is beskikbaar vir enigeen om te gebruik. projekbestuursproses 1 - stem presiese spesifikasie (opdrag) vir die projek Dikwels genoem die projek opdrag, moet die projek spesifikasie 'n akkurate beskrywing van wat die projek het ten doel om te bereik, en die kriteria en flexibiliteit wat betrokke is, sy parameters, omvang, verskeidenheid, uitsette, bronne, deelnemers, begrotings en tydskale (pasop - sien aantekening hieronder oor beplanning tydskale). Tipies en voor die projek se formele vestiging van die projek opdrag geproduseer of ten minste opgestel op 'n fundamentele vlak deur 'n projek borg, of uitvoerende in beheer (van die projek). Dikwels so 'n aanvanklike beskrywing top-vlak algemene projek ( 'n besigheid geval basies) word vereis vir die projek te regverdig, goedgekeur en befonds teen 'n korporatiewe vlak, voor die aanvang van gedetailleerde beplanning projek. Die projekbestuurder, tipies aangestel deur die projek borg of die uitvoerende in beheer, kan betrokke in verskillende mate by die opstel van die aanvanklike korporatiewe projek beskrywing of besigheid geval wees. Dit is nie ongewoon vir 'n projekbestuurder eerste nie-amptelik aangestel moet word om die projek bestuur rol, hangende korporatiewe goedkeuring van die projek self en die formele aanstelling van die projekbestuurder. Die projek borg is gewoonlik 'n meer senior bestuurder of uitvoerende as die projekbestuurder, hoewel nie noodwendig die baas of senior up-lynbestuurder waartoe die projekbestuurder gewoonlik verslae. Alle aansienlike projekte in die algemeen vereis dat 'n formele en senior projek borg of uitvoerende in beheer, hoewel klein projekte wat deel vorm van 'n bestuurder se konvensionele pligte, en nie vereis dat spesifieke raad of korporatiewe goedkeuring, mag nie vereis dat 'n projek borg as sodanig, in welke geval uitvoerende aanspreeklikheid vir die projek en die projekbestuurder behoort aan die normale up-lyn verslagdoening bestuurder / uitvoerende. Gewoonlik is die projekbestuurder moet konsulteer met ander (veral die projek borg) en dan stem die gedetailleerde projek spesifikasies met meerderes en / of betrokke owerhede. Die spesifikasie kan 'n paar trekke behels voordat dit ooreengekom. 'N Projek spesifikasie is noodsaaklik omdat dit skep 'n meetbare aanspreeklikheid vir enige iemand wat te eniger tyd om te bepaal hoe die projek gaan, of sy sukses by voltooiing. Projek opdrag bied ook 'n noodsaaklike dissipline en raamwerk van die projek op koers te hou, en gemoeid met die oorspronklike ooreengekome doelwitte en parameters. In 'n goed geformuleerde en ooreengekom projek spesifikasie beskerm ook die projekbestuurder van gehou om verantwoording te doen kwessies wat buite die oorspronklike omvang van die projek of buite die beheer van die projekbestuurder se. Dit is die stadium om spesiale voorwaardes of uitsonderings met diegene in gesag saamstem. Sodra jy die opdrag vyf gepubliseer wat jy geskep het 'n baie ferm stel verwagtinge waarmee jy sal geoordeel word. So as jy enige probleme ondervind, of wil onderhandel, is dit nou die tyd om dit te doen. Die grootste projekte kan 'n paar weke nodig het om te produseer en dit eens projek opdrag. Die meeste normale besigheid projekte vereis egter 'n paar dae te dink en te raadpleeg om 'n geskikte projek spesifikasie vervaardig. Stigting en stem 'n projek spesifikasie is 'n belangrike proses selfs al is jou taak is eenvoudig. 'N sjabloon vir 'n projek spesifikasie: Beskryf die doel, doelwitte en aflewerbares. Staat parameters (tydskale, begrotings, reeks, omvang, grondgebied, gesag). mense staat betrokke is en die manier waarop die span sal werk (frekwensie van vergaderings, besluitnemingsproses). Vestig break-punte waarteen om te hersien en kyk vordering, en hoe vordering en resultate gemeet sal word. Afsonderlik die afkorting BOSCARDET bied 'n nuttige voorbeeld struktuur vir Opdrag opskrifte / afdelings: Agtergrond, Doel, omvang, beperkings verband hou, aannames, verslagdoening, Afhanklikhede, Skat, tye. Hierdie struktuur bevat geen spesifieke opskrif vir koste / begrotings - hierdie oorwegings kan ingesluit word binne beperkinge of Beramings. Sedert projekte (en ander aktiwiteite wat Opdrag) wissel aansienlik is daar geen standaard universele struktuur vir 'n Opdrag dokument. Die verantwoordelikheid berus by die projekbestuurder of leier te verseker dat alle relevante en nodige kwessies ingesluit, en dit plaaslike interpretasie is geneig om TOR opskrifte en dokument struktuur impliseer. Dinkskrum kan 'n nuttige proses waardeur alle relevante Opdrag kriteria kan geidentifiseer en gestruktureer wees. Organisasies kan standaard TOR strukture, soos die BOSCARDET byvoorbeeld, wat dit verstandig om te gebruik waar van toepassing nie, gedagtig aan risiko's van versuim of oor-komplikasies wat kan ontstaan ​​wanneer volgende standaard praktyk. Sien ook Opdrag in die besigheid woordeboek afdeling. 2 - Plaas die projek die verskillende stadiums en aktiwiteite van die projek. Waar moontlik (en sekerlik waar nodig) betrek jou span in die beplanning. 'N Nuttige wenk is om agteruit te werk vanaf die einde doel, die identifisering van al die dinge wat moet in plek gestel word en gedoen het, in omgekeerde volgorde. Verder van die kaal begin van die projek, die gebruik dinkskrum (let idees en punte na willekeur - tipies met 'n projekspan), om jou te help versamel punte en kwessies en innovasies en idees te verken. Visgraat diagramme is ook nuttig vir 'n dinkskrum en identifiseer oorsaaklike faktore wat anders kan vergeet word nie. Vir komplekse projekte, of wanneer jy 'n gebrek ervaring van die kwessies, betrek ander by die dinkskrum proses. Daarna is dit is 'n kwessie van om die kwessies in die regte volgorde, en die vestiging van verhoudings en verbindings tussen elke uitgawe. Komplekse projekte sal 'n aantal aktiwiteite wat in parallel het. Sommige dele van die projek sal moet ander dele van die projek te voltooi voordat hulle kan begin of aan die gang. Sulke interafhanklike dele van 'n projek moet veral versigtig oorweeg en beplanning. Sommige projekte sal 'n lewensvatbaarheidstudie stadium vereis voordat die voltooiing van 'n gedetailleerde plan. Gantt-kaarte en kritieke pad Analise vloeidiagramme is twee algemeen gebruik gereedskap vir gedetailleerde projekbestuur beplanning, sodat skedulering, kosteberekening en begroting en ander finansiële en projekbestuur en verslagdoening. Sien ook die projek borgskap om te verstaan ​​hoe die projek borgskap kan geïntegreer word met verantwoordelikhede die projekbestuurder se vir beplanning. projek tydskale en koste Die meeste projekte kom aan die einde van - dat is net die manier waarop dit is - so don t beplan 'n tydskaal wat oor-ambisieus. Die ideaal is beplan vir 'n paar glip. As jy het 'n vaste sperdatum gegee, beplan om dit vroeër te ontmoet, en werk terug van wat vroeër datum. Bou 'n paar glip of ruimte in elke fase van die projek. Dwaal op die kant van versigtigheid waar jy kan. Projekte wat terug glip en laat afgelewer, of wat oor die begroting uit te voer of te versuim om ander finansiële vereistes te voldoen veroorsaak dikwels groot probleme. Baie beplanners is onder druk geplaas om projekte gouer en meer koste-effektief as realisties te lewer. Ambisie en mik hoog is 'n goeie houding, maar die beplanning sonder behoorlike omsigtigheid en verantwoordelikheid is daft. Beleggers en bestuurders is geneig selde tot 'n oor-ambisieuse plan bevraagteken nie, maar hulle sal gou baie genadeloos besluite te neem wanneer 'n té ambisieuse projek begin om te misluk. Oefening 'n bietjie realisme aan die begin van 'n projek met betrekking tot finansiële en tydskale kan 'n enorme bedrag van benoudheid later laat staan. die projekspan Nog 'n belangrike deel van die beplanning stadium is pluk jou span. Neem groot sorg, veral as jy 'n span-lede op jou opgelê deur die projek kort. Te kies en te wen verbintenis van die beste spanlede - hetsy direk in diens, vryskut, kontrakteurs, verskaffers, konsultante of ander vennote - is van kardinale belang om die gehalte van die projek, en die gemak waarmee jy kan dit bestuur is. Probeer die algemeen om jou span so gou moontlik vas te stel. Die identifisering of die aanstelling van een of twee mense, selfs tydens die opdrag stadium is soms moontlik. Die aanstelling van die span vroeg maksimeer hul eienaarskap en inkoop in die projek, en sorg vir maksimum wat hulle kan bydra. Maar wees baie versigtig vir die aanstelling van mense voordat jy seker is hoe goed hulle is, en nie tot hulle hulself verbind tot die projek op terme wat duidelik verstaan ​​word en aanvaarbaar. Don t dink dat spanne moet vol betaal en amptelike projek spanlede te wees. Sommige van die mees waardevolle spanlede is informele adviseurs, mentors, helpers, wat niks anders as om betrokke te wees en 'n paar woorde van dank wil. Projekbestuur op 'n stywe begroting kan 'n eensame besigheid wees - kry 'n paar hulp van goeie mense wat jy kan vertrou, ongeag die begroting. Om te beplan en te bestuur 'n groot komplekse projekte met verskeie parallelle en afhanklik aktiwiteite wat jy sal nodig hê om 'n kritieke pad Analise en 'n sigblad op MS Excel of gelykstaande saam te stel. Kritieke pad Analise sal jou toon die volgorde waarin take uitgevoer moet word, en die relatiewe belangrikheid van take. Sommige take kan klein en onbelangrik lyk wanneer hulle eintlik uiters invloedryke in staat te stel veel groter aktiwiteite om voort te gaan of gee die beste resultate kan wees. 'N Gantt-kaart is 'n nuttige manier om blokke van aktiwiteite met verloop van tyd en op 'n gegewe koste en vir die bestuur van die projek en die koste wat langs die pad. Verskeie projek bestuur sagteware is beskikbaar, baie van wat nuttig is nie, maar voordat jy probeer dit jy moet verstaan ​​en konsentreer op die ontwikkeling van die suiwer projekbestuur vaardighede wat beskryf word in hierdie proses. Die beste sagteware in die wêreld sal nie help as jy t kan doen die basiese dinge. Sien ook projek borgskap vir 'n gedetailleerde verduideliking van hoe die projek borg rol kan betrokke wees by die projekspan. projekbestuur gereedskap Hier is voorbeelde en verduidelikings van vier algemeen gebruik gereedskap in projekbeplanning en projekbestuur, naamlik: dinkskrum, Fishbone diagramme, kritieke pad Analise vloeidiagramme, en Gantt-kaarte. Verder en afsonderlik sien besigheid prosesmodellering en kwaliteit beheer. wat verband hou gereedskap en metodes eenkant bevat van die belangrikste projekbestuur modelle hieronder getoon. Die gereedskap hier het elk hul sterk - en spesifieke doeleindes, opgesom as 'n basiese riglyn in die matriks hier onder. dinkskrum Dinkskrum is gewoonlik die eerste belangrike kreatiewe fase van die projek bestuur en projek beplanning proses. Sien die dinkskrum metode in detail en afsonderlik verduidelik, want dit baie ander nuttige programme buite projekbestuur. Anders as die meeste projekbestuur vaardighede en metodes, die eerste fase van die dinkskrum proses is ideaal 'n gratis-denke en ewekansige tegniek. Gevolglik kan dit oor die hoof gesien of onderbenut omdat dit nie 'n natuurlike benadering vir baie mense wie se hoofleiding sterkpunte is in stelsels en prosesse. Gevolglik hierdie stadium van die projek beplanning proses kan baat vind by wat gefasiliteer word deur 'n lid van die span in staat is om so 'n sessie te bestuur, spesifiek om te help baie georganiseerde mense lukraak en kreatief te dink. visgraat diagramme Fishbone diagramme is hoofsaaklik gebruik word in die kwaliteit bestuur fout opsporing, en in besigheid proses verbetering, veral in die vervaardiging en produksie, maar die model is ook baie nuttig in projekbestuur beplanning en taak beheer oor die algemeen. Binne projekbestuur visgraat diagramme is nuttig vir 'n vroeë beplanning, veral wanneer die insameling en organisering van faktore, byvoorbeeld tydens 'n dinkskrum. Visgraat diagramme is baie goed vir die identifisering van verborge faktore wat betekenisvol in staat te stel groter aktiwiteite, hulpbronne gebiede, of dele van 'n proses kan wees. Visgraat diagramme is nie goed vir die skedulering of wat interafhanklik time-kritiese faktore. Visgraat diagramme is ook bekend as oorsaak en gevolg diagramme en Ishikawa diagramme, nadat Kaoru Ishikawa (1915-1989), 'n Japannese professor wat spesialiseer in industriële gehalte bestuur en ingenieurswese wat die tegniek in die 1960's ontwikkel. Ishikawa se diagram het bekend geword as 'n visgraatdiagram, natuurlik, want dit lyk soos 'n visgraat. A visgraatdiagram het 'n sentrale rug gang links na regs, rondom wat 'n kaart van faktore wat bydra tot die finale uitslag (of probleem) gebou. Vir elke projek die belangrikste kategorieë van faktore geïdentifiseer en aangedui as die belangrikste bene wat lei tot die ruggraat. In elke kategorie kan word primêre elemente of faktore (aangedui as P in die diagram), en in hierdie kan sekondêre elemente of faktore (aangedui as S) getrek word. Dit word gedoen vir elke kategorie, en kan uitgebrei word na derde of vierde vlak faktore, indien nodig. Die diagram hierbo is 'n baie eenvoudige een. Tipies visgraat diagramme het ses of meer hoof bene voed in die rug. Ander hoof kategorie faktore kan die volgende insluit, die bestuur, stelsels, Opleiding, Regte, ens Die kategorieë wat gebruik word in 'n visgraatdiagram moet wees wat sin maak vir die projek. Verskeie standaard kategorie stelle bestaan ​​vir verskillende industriële toepassings, maar dit is belangrik dat jou gekose struktuur reg vir jou eie situasie, eerder as om 'n standaard stel van kategorie opskrifte en hoop dat dit pas. Op 'n eenvoudige vlak die visgraatdiagram is 'n baie doeltreffende beplanning model en gereedskap - veral vir die kartering van 'n hele operasie. Waar 'n visgraatdiagram word gebruik vir projekbeplanning natuurlik die effek getoon as 'n doel of uitkoms of resultaat, nie 'n probleem. Die Probleem term word gebruik in fout diagnose en in gehalte bestuur probleemoplossing. Sommige visgraat diagramme kan inderdaad baie kompleks raak, wat is algemeen in gespesialiseerde kwaliteit beheer gebiede, veral waar stelsels gerekenariseerde. Hierdie model, en die kritieke pad ontleding diagram is soortgelyk aan die meer komplekse diagramme gebruik op besigheid prosesmodellering binne areas van sakebeplanning en en besigheid proses verbetering. projek kritieke pad ontleding (vloeidiagram of grafiek) kritieke pad Analise klink baie ingewikkeld, maar dit is 'n baie logiese en doeltreffende metode vir die beplanning en bestuur van komplekse projekte. 'N Kritiese pad ontleding word gewoonlik aangedui as 'n vloeidiagram, waarvan die grootte is lineêr (georganiseer in 'n ry), en spesifiek 'n tydlyn. Kritieke pad Analise word ook genoem die kritieke pad Metode - dit is dieselfde ding - en die terme word algemeen afgekort, om CPA en CPM. 'N algemeen gebruikte instrument binne die kritieke pad Analise is PERT (Program / Program / Project Evaluering en beoordeling tegniek) wat is 'n gespesialiseerde metode vir die identifisering van verwante en interafhanklike aktiwiteite en gebeure, veral waar 'n groot projek honderde of duisende gekoppelde elemente kan bevat. PERT is nie normaalweg betrokke in 'n eenvoudige projekte, maar 'n projek van aansienlike grootte en kompleksiteit, veral wanneer tye en interafhanklikheid kwessies is van kardinale belang, kan voordeel trek uit die gedetailleerde analise in staat gestel deur PERT metodes. PERT ontleding voed algemeen in kritieke pad Analise en om ander breër projekbestuur stelsels, soos dié wat hier genoem word. Kritieke pad Analise vloeidiagramme is baie goed vir die vertoon van interafhanklike faktore waarvan die tye oorvleuel of saamval. Hulle in staat stel ook 'n plan om geskeduleer volgens 'n tydskaal. Kritieke pad Analise vloeidiagramme kosteberekenings en begrotings in staat stel ook, hoewel nie heeltemal so maklik as Gantt-kaarte (hieronder), en hulle het ook beplanners help om kousale elemente te identifiseer, hoewel nie heeltemal so maklik as visgraat diagramme (hieronder). Dit is hoe 'n kritieke pad Analise skep. As 'n voorbeeld, die projek is 'n eenvoudige een - 'n gebraaide ontbyt. daarop Eerste af al die kwessies (hulpbronne en aktiwiteite in 'n rowwe orde), weer byvoorbeeld: Versamel breekware en eetgerei, vergader bestanddele, voor te berei toerusting, maak roosterbrood, braai wors en eiers, rooster spek en tamaties, lê tafel, warm plate, dien. Let daarop dat sommige van hierdie aktiwiteite in parallel moet gebeur - en uiters hulle is interafhanklik. Dit wil sê, as jy probeer om 'n gebraaide ontbyt maak deur dit te doen een taak op 'n slag, en die een na die ander, sal dinge verkeerd loop. Sekere take moet begin voordat ander, en sekere take moet word ten einde voltooi word vir ander om te begin. Die borde moet opwarm terwyl ander aktiwiteite gaan op. Die roosterbrood moet rooster terwyl die worsies is braai, en terselfdertyd die spek en worsies is onder die rooster. Die eiers moet laaste gebraai. 'N kritiese pad Ontleding is 'n diagrammatiese voorstelling van wat gedoen moet gedoen en wanneer. Tydskale en koste kan toegepas word op elke aktiwiteit en hulpbron. Hier is die kritieke pad Analise vir die maak van 'n gebraaide ontbyt: Hierdie kritieke pad Analise voorbeeld hieronder toon 'n paar aktiwiteite oor 'n paar minute. Normale besigheid projekte sou die ontleding 'n paar keer groter as hierdie voorbeeld uitbreiding sien, en die tydlyn sal gebaseer wees op weke of maande. Dit is moontlik om MS Excel of 'n soortgelyke spreadsheet gebruik om 'n kritieke pad Analise, wat dit moontlik maak finansiële totale en tyd totale te beplan en opgespoor te skep. Verskeie gespesialiseerde projek bestuur sagteware in staat stel dieselfde ding. Pasop egter van die besteding van weke op die verwikkeldheid van rekenaarmodellering, terwyl dit in die vroeë stadiums veral, 'n noukeurig handgetekende diagram - wat geen rekenaaropleiding glad vereis - kan 90 van die denke en struktuur in plek te stel. (Sien die besonderhede oor die mees ongelooflike beplanning en kommunikasie-instrument ooit uitgevind. En beskikbaar vir net 'n klein fraksie van die prys van al die alternatiewe.) Projek kritieke pad ontleding vloeidiagram voorbeeld Gantt-kaarte Gantt-kaarte (algemeen verkeerdelik genoem GANT kaarte) is baie nuttig projek bestuur gereedskap. Die Gantt-kaart is vernoem na Amerikaanse ingenieur en konsultant Henry Gantt (1861-1919) wat die tegniek in die 1910's ontwikkel. Gantt-kaarte is 'n uitstekende modelle vir die skedulering en vir begrotings, en vir verslagdoening en die aanbieding en kommunikasie projek planne en vordering vinnig en maklik, maar as 'n reël Gantt-kaarte is nie so goed soos 'n kritieke pad Analise vloeidiagram vir die identifisering en wys interafhanklik faktore, of vir die kartering van 'n plan van en / of in al sy detail oorsaaklike of bydra elemente. Jy kan 'n Gantt Chart behulp MSExcel of 'n soortgelyke spreadsheet bou. Elke aktiwiteit het 'n aparte lyn. Skep 'n tydlyn vir die duur van die projek (die ontbyt voorbeeld toon minute, maar gewoonlik sal jy weke gebruik, of vir 'n baie groot langtermyn-projekte, maande). Jy kan kode kleur die tyd blokke tipe van die aktiwiteit aan te dui (bv intense, kyk kort, direk beheer, gedelegeer en links na hardloop, ens) Jy kan hersiening te skeduleer en voeg breek punte. Aan die einde van elke lyn wat jy kan soveel koste kolomme vir die aktiwiteite te toon as wat jy nodig het. Die ontbyt voorbeeld wys net die kapitale koste van die verbruikbare items en 'n inkomste koste vir arbeid en brandstof. 'N Gantt-kaart soos hierdie kan gebruik word om tred te hou van vordering vir elke aktiwiteit en hoe die koste loop te hou. Jy kan die tyd blokke rond te beweeg om verslag te doen oor die werklikheid teenoor beplan en te her-skedule, en om nuwe plan updates te skep. Koste kolomme kan beplan en die werklikheid en afwykings toon, en bereken watter totale, gemiddeldes, verhoudings, ens wat jy nodig het. Gantt-kaarte is waarskynlik die mees buigsame en nuttige van alle projekbestuur gereedskap, maar onthou hulle nie baie maklik of natuurlik wys die belangrikheid en interafhanklikheid van verwante parallel aktiwiteite, en hulle het t natuurlik die noodsaaklikheid wys om 'n taak te voltooi voordat 'n ander kan begin, as 'n kritieke pad Analise sal doen, sodat jy beide instrumente mag nodig wees, veral by die beplanning stadium, en byna seker vir 'n groot ingewikkelde projekte. Gantt-kaart voorbeeld Projekbeplanning gereedskap natuurlik geword ook gebruik word vir die daaropvolgende projek verslagdoening, voorleggings, ens en jy sal die lewe makliker maak vir almal as jy formate wat mense besef gebruik en vind bekende. 'N Wye verskeidenheid van gerekenariseerde stelsels / programmatuur bestaan ​​nou vir projekbestuur en beplanning, en nuwe metodes voortgaan om te ontwikkel. Dit is 'n gebied van hoë innovasie, met baie van die ruimte vir verbetering en ontwikkeling. Ek verwelkom voorstelle van besonder goeie stelsels, veral as goedkoop of gratis. Baie organisasies te ontwikkel of spesifiseer spesifieke gerekenariseerde gereedskap, so dit is 'n goeie idee om plaaslike relevante raad en voorbeelde van beste praktyk te soek voordat jy besluit die beste gerekenariseerde projekbestuur stelsel (s) vir jou eie situasie. Ek is dankbaar vir wat ek Kerr wat geskryf het (Oktober 2013):. Ek leer 'n module op projekbestuur as deel van 'n vrywilliger-program en die gratis program GanttProject (ganttproject. biz/) het gevind baie effektief en gebruikersvriendelik te wees. Inderdaad GanttProject lyk uitstekende gratis sagteware. Ek ve nie getoets sou dit ten volle sodat verdere verslae daaroor waardeer. projek finansiële beplanning en verslagdoening vir projekte waarby meer as kleinkas jy sal waarskynlik 'n spreadsheet nodig om te beplan en te rapporteer beplande en werklike uitgawes. Gebruik MSExcel of soortgelyke. Finansiële rekeningkunde vir klein projekte kan soms bestuur met behulp van die projek se Gantt Chart. Groot projekte is geneig om 'n soort van vereis toegewyde rekeningkundige stelsel vereis, hoewel verstaanbaar Gantt-kaarte en finansiële bestuur rekeninge maklik binne 'n sigblad stelsel gegee voldoende kundigheid kan toegedien word. As jy nie t weet hoe om saam 'n basiese finansiële plan sit, kry 'n paar hulp van iemand wat nie, en maak seker dat jy 'n goeie vriendelike, buigbare finansiële persoon bring in jou span - dit SA sleutelfunksie van projekbestuur, en as jy kan t bestuur die finansiële prosesse jouself wat jy nodig het om in staat wees om ten volle te vertrou op elkeen wat dit doen dit vir jou. Die sigblad moet u in staat stel om te beplan, te administreer en te rapporteer die gedetailleerde finansies van jou projek. Skep 'n koste-lyn vir hoof uitgawes aktiwiteit, en breek dit af na die individuele elemente. Skep 'n stelsel vir die toekenning van inkomende fakture aan die korrekte aktiwiteite (u gekoop-grootboek mense gewen t weet nie, tensy jy hulle vertel), en wys wanneer die koste druk op die projek rekening. Vestig duidelike betaling terme met alle verskaffers en hou daarby. Projekte te ontwikkel probleme wanneer spanlede kry ontevrede wees verseker, nie-of laat-betaling is 'n primêre oorsaak van ontevredenheid. Onthou om 'n begroting opsy gesit vir gebeurlikhede - jy sal ongetwyfeld nodig het. Sien ook projek borgskap. vir meer inligting oor hoe daardie rol kan betrokke wees met aspekte van projekbeplanning en verslagdoening. projek gebeurlikheidsbeplanning Beplanning vir en vooruit op die onvoorsiene, of die moontlikheid dat dinge nie kan gaan as wat verwag is, staan ​​bekend as gebeurlikheidsbeplanning. Gebeurlikheidsbeplanning is noodsaaklik in enige taak wanneer resultate en uitkomste nie absoluut gewaarborg kan word nie. Dikwels is 'n gebeurlikheidsplan begroting moet beplan, want daar is kos wat gewoonlik geassosieer word. Gebeurlikheidsbeplanning is oor die voorbereiding van terugval optrede, en om seker te maak dat ruimte vir tyd, aktiwiteite en hulpbronne bestaan ​​om reg te stel of te vervang eerste keuse planne. 'N Eenvoudige noodplan vir die gebraaide ontbyt sou wees om te beplan vir die moontlikheid van die oortreding van die geel van 'n eier, in welke geval spaar hulpbron (eiers) moet begroot en beskikbaar indien nodig. Nog 'n mag wees om 'n paar hash-bruin en sampioene berei in die geval dat enige van die gaste is vegetaries. Dit kan moeilik wees om te verwag presies wat gebeurlikheidsplanne om te beplan vir in komplekse langtermyn projekte, in welke geval net 'n gebeurlikheidsplan begroting voorsien, later toegeken kan word wanneer en indien nodig wees. 3 - kommunikeer die projek plan om jou span Dit het twee doelwitte: dit mense wat s gebeur lig, en dit verkry noodsaaklike ondersteuning, ooreenkoms en verbintenis. As jou projek is kompleks en behels 'n span, dan moet jy die span in die beplanningsproses te betrek om buy-in, eienaarskap, en sodoende aanspreeklikheid te maksimeer. Jou projek sal ook voordeel trek uit insette en konsultasie van relevante mense op 'n vroeë stadium. Oorweeg ook die beste manier om die doelwitte en benadering van jou projek aan ander te kommunikeer in jou organisasie en wyer netwerk. Jou projekspan kan meer algemeen as wat jy eers kan indink brei. Oorweeg al die moontlike belanghebbendes - diegene wat 'n belang in die projek en die gebiede dit raak en moet ondersteuning of verdraagsaamheid lok het. Deelname en kommunikasie is noodsaaklik vir samewerking en ondersteuning. Versuim om te kommunikeer met mense (wat nie 'n groot insette, maar wie se samewerking is noodsaaklik mag hê) is 'n algemene rede vir wekte vermoede en besware, defensiwiteit of weerstand. Sien ook projek borgskap. vir meer inligting oor hoe daardie rol kan betrokke wees kommunikeer om die wyer omgewing en belanghebbendes. 4 - eens en afgevaardigde projek aksies Jou plan sal diegene wat verantwoordelik is vir elke aktiwiteit geïdentifiseer het. Aktiwiteite moet baie duidelik beskryf word, insluitend alle relevante parameters, tydskale, koste, en aflewerbares. Gebruik die SMART afkorting om jou te help take behoorlik te delegeer. Sien die afvaardiging wenke en prosesse. Die gebruik van behoorlike afvaardiging metodes is noodsaaklik vir 'n suksesvolle projek bestuur waarby spanne. Wanneer gedelegeerde take misluk dit is tipies omdat hulle nie duidelik verduidelik, met die ander persoon ooreengekom, of ondersteun en nagegaan terwyl aan die gang. So publiseer die volledige plan om almal in die span, en oorweeg versigtig hoe om medium-tot-langtermyn take delegeer in die lig van die spanlede toekomsgerigte beplanning vermoëns. Langtermyn komplekse projekte moet in meer detail, en met groot sorg te beplan moet word in delegeer en om hulle te ondersteun. Slegs delegeer take wat die SMART toets te slaag. Ander nuttige materiaal te help verstaan ​​span afvaardiging is die Tannenbaum en Schmidt Continuum. en Tuckman se groepvorming / uitvoering van model. Die Johari Venster model is ook 'n uitstekende oorsig raamwerk vir vinnig nagaan of herinner oor wedersydse bewustheid onder spanlede in groot komplekse projekte, waar daar dikwels 'n risiko van die projek fragmentasie en diegene wat hulle eie ding in salige isolasie - wat ernstig selfs die ondermyn beste beplande projekte. 5 - bestuur, motiveer, in kennis te stel, aan te moedig, in staat te stel die projekspan Bestuur die span en aktiwiteite in vergaderings. kommunikeer, ondersteun, en help met besluite (maar nie wat hulle vir mense wat hulle kan maak vir hulself). Alle lof hard blameer saggies. ( 'N wonderlike Maxim toegeskryf word aan Katharina die Grote). Een van die groot uitdagings vir 'n projekbestuurder is om te besluit hoeveel vryheid te gee vir elke gedelegeer aktiwiteit. Stywe parameters en baie nagaan is wat nodig is vir onervare mense wat daarvan hou duidelike instruksies, maar hierdie benadering is die kus van die dood te ervaar, entrepreneuriese en kreatiewe mense. Hulle moet 'n wyer kort, meer vryheid en minder nagaan. Bestuur hierdie mense deur die resultate wat hulle kry - nie hoe hulle hulle kry. Wees op die uitkyk vir die verskille in persoonlikheid en werk style in jou span. Misverstand persoonlike style kan kry in die weg van span samewerking. Jou rol is om in staat te stel en te vertaal. Van aangesig tot aangesig vergaderings, wanneer jy spanlede saam kan bring, is oor die algemeen die beste manier om probleme en verhoudings besig persoonlike en emosionele vermy. Kommunikeer vordering en suksesse gereeld vir almal. Gee vir die mense in jou span die plaudits, veral wanneer iemand hoog spreek tevredenheid - nooit, nooit aanvaar plaudits jouself. Ons skep 'n ervaring playbook vir jou besigheid, om te help lei strategiese besluite. En ons sit ons strateë werk kartering van die pad vorentoe, sodat jy kan optree. Ons maak ongelooflike digitale dinge Groot produk en diens ontwerp beteken in diens diep empatie met mense, 'n moordenaar merk storie, 'n omvattende visie van jou diens, en 'n verfyning wat net diep ontleding verskaf. Die resultaat is nie net mooi, dit is samehangende en kragtig. En ons sal jou leer hoe ons weer nie net hier om te ontwerp en bou 'n groot ervarings wat ons wil hê jy moet dit doen, ook. Kom neem 'n loop, of laat ons direk bring ons kern werkswinkels om jou kantore, waar jy gereedskap en praktiese vaardighede wat onmiddellike impak op jou besigheid te hê sal kry. Ons Gestremdheid rapporteerbare voorval kennisgewing vorms A en B is opgedateer en die nuwe kennisgewing vorms is nou beskikbaar. Die consorting wet: Verslag oor die werking van Deel 3A, Afdeling 7 van die Misdade Wet 1900. Ek stel belang in inligting oor: Die NSW Ombudsman is 'n onafhanklike en onpartydige waghond. Ons taak is om seker te maak dat agentskappe ons oor kyk vervul hul funksies behoorlik en hul dienslewering aan die publiek te verbeter. Gewilde Publikasies Soek publikasies Wat gebeur by die Ombo s Die Waarnemende Ombudsman, Professor John McMillan, het die werking van die NSW consorting wet hersien oor 'n tydperk van drie jaar vanaf die aanvang in April 2012. Die consorting wet het ten doel om misdaad te voorkom deur te ontwrig of afskrikmiddel verenigings wat kan lei tot die gebou of voortsetting van strafregtelike netwerke. Dit is 'n kriminele oortreding vir 'n persoon om voort te gaan om te assosieer of te kommunikeer met ten minste twee mense wat voorheen skuldig bevind is aan 'n strafbare oortreding, na ontvangs van 'n amptelike polisie waarskuwing.


No comments:

Post a Comment